أخبار مصر

طليق منة عرفة يكشف كواليس انفصالهما

تصدرت الفنانة منة عرفة، مؤشرات البحث جوجل خلال الساعات القليلة الماضية وذلك بعد إعلان طلاقها من محمود المهدي، حيث كتبت عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام”: “تم الطلاق رسميا، وربنا يوفق الجميع”.

وكتب طليق منة عرفة، في منشور عبر ستوري إنستجرام: «تم الطلاق خلاص للأسف كان في خيانة وعديتها واضحك عليا في أول الجوازة وقتها عشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خراب البيت بسبب الفلوس عشان هي اللي كانت بتصرف عليها منه وبسبب اني كنت رافضها تشتغل في المجال ده وأمها مكانش عندها مانع تتنازل مقابل الفلوس بس كل حاجة بالدليل .. فضلت تحاول لحد ما خربت البيت وخدو فلوس مني كتير هي وأهلها واتهجموا عليا وخدوا العفش وبيعوني العربية واخواتها وكل حاجة بالدليل».

مقالات ذات صلة

وأضاف طليق منة عرفة: «حقي عند ربنا وحسبي الله ونعم الوكيل في خراب البيوت أمها بس والله كل الفلوس اللي خدوها وكل حاجة عملتها هبينها وأنا ما طلعتش عمري اتكلمت من غير دليل أو إثبات بس للأسف وبجد علي غزلان ربنا نجاه واليومين دول هنزل الحجات للأسف أهلها بعد أما شلتهم وصرفت وعملت عملو اللي ما يتعملش م عايا».

قام محمود المهدي – طليق منة عرفة – بحذف منشوره عن الذي تحدث فيه عن خيانة طليقته «بحسب ما قال عبر ستوري إنستجرام»، وقام المهدي بكتابة منشور أخر بعدها.

وكتب طليق منة عرفة، في منشوره عبر ستوري حسابه الشخصي على تطبيق انستجرام: «حسبي الله ونعم الوكيل في كل أم ورا خراب بيت بنتها وكل همها الماديات بس ربنا يعوضني على كل خسارة خسرتها وثقتي في ربنا كبيرة لأني ما قصرتش بالعكس كنت بحافظ».



Source link

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى